Hai să ne imaginăm că lumea e un loc exact aşa cum ni-l dorim noi: frumos, curat, luminos, plin de iubire şi înţelegere. Dar să ne imaginăm această lume până în cele mai mici detalii. Să-i vedem culorile, să simţim prospeţimea aerului nepoluat de ură şi conflicte şi să simţim căldura zâmbetelor şi îmbrăţişărilor.

Transmiteţi imaginea persoanelor pe care le iubiţi din toată inima, să se bucure şi ele. Luaţi lumea asta cu voi: la serviciu, la şcoală sau unde mai mergeţi. Şi astăzi, când cineva ne supără sau ne face să ne simţim mai puţin decât suntem în realitate, hai să nu-i răspundem răutăcios, aşa cum poate merită. Ne gândim la lumea de vis, respirăm uşor şi răspundem frumos. Mai aspru, dacă este nevoie, dar frumos. Făra să ţipăm sau să injurăm.

Promit că astăzi voi face tot ce pot să-mi păstrez lume din vis intactă şi că voi face tot ce-mi stă în puteri să o aduc printre noi. O să vă spun şi vouă cum a fost.🙂

Sper ca imaginea de mai jos să vă ajute. >:D<

Later edit: După cum am promis, o să vă spun ce am reuşit eu să fac astăzi. Ei bine… mi-a reuşit figura cu o singură excepţie. M-am răstit la nişte muncitori care lucrau la un trotuar. De fapt, le-am răspuns cu aceeaşi monedă. Nu mai contează acum ce au spus acei oameni, important e că nu trebuia să mă cobor şi să le răspund urât. Mea culpa.

Recunosc, cu capul plecat, că m-am lăst influenţată de lumea din jurul meu, fie doar şi o singură dată. Dar contează. O să încerc mai mult data viitoare. Vă promit!