Cineva a ajuns aici căutând asta: cum este craciunul in ce an a aparut craciunul, exact în forma asta.

Pentru partea a doua, am căutat un pic şi am găsit ceva pe wikipedia (varianta în română, varianta în engleză) şi un articol de pe părinţi.com.

Despre cum este Crăciunul… Aici pot fi multe variante. Depinde de fiecare – de imaginaţie, aşteptări, tradiţii personale. Dar pot spune cum e Crăciunul aşa cum îl văd şi simt eu.

Crăciunul ideal e unul alb. Cu zăpadă pufoasă, curată şi strălucitoare. Asta în ceea ce priveşte vremea şi peisajul. Mai există un aspect al Crăciunului. Oamenii din jurul meu. Prefer să am alături familia, oamenii pe care îi iubesc. Dacă nu se poate să fiu cu toată familia (iubi, părinţii, fratele meu, de acum şi părinţii lui iubi), totuşi sufletul meu pereche e musai.

Noi nu obişnuim să bem lichior de ouă şi nu gătim curcani. Avem, în schimb ceva preparate din carne de porc, vin fiert, pui la cuptor, dulciuri făcute în casă (deşi se pot găsi la supermarket, cele făcute acasă sunt mai bune, au acel „ceva”). Nu lipsesc bradul împodobit şi colindătorii, voia bună, cadourile.

Pentru voi cum e Crăciunul?