M-am trezit târziu astăzi. Era aproape 9… Trebuia să învăţ, pentru că se apropie cu paşi repezi examenele, licenţa (aia mai târziu, în septembrie – dar tot se apropie şi trebuie făcută). Ei bine, până la ora asta nu am învăţat nimic (nu pentru şcoală, cel puţin🙂 ) – şi nu regret nici o clipă. Am făcut clătite din nou (pentru mâine), pentru că nu cred că dimineată voi avea timp de aşa ceva.

Între timp mai făcut ceva la site. Acum mă ocup de el – şi pot spune că e o plăcere🙂 . Tot încerc să găsesc câteva piese potrivite pentru pagina de muzică de pe site. Piese de dragoste am destule. Partea mai coplicată e că vreau să pun mai multe piese şi am doar 25 MB la dispoziţie. A! Şi nu pot pune doar link sau embed. Trebuie upload. Am căutat ceva modalităţi de a comprima un mp3 dar nu am găsit ceva satisfăcător. Idei, cineva?

Tot căutând idei, ascult muzică. Şi de ceva timp la mine se aude numai Nicu Alifantis şi Tudor Gheorge. Nu piesele mai triste, că nu am dispoziţia necesară, deşi şi acelea sunt superbe.

Vă las cu maeştrii, iar eu mă întorc la muncă. Să aveţi o dumincă frumoasă!