A doua zi dupa nunta am primit un cadou care m-a facut cu fericita (De parca nu eram deja in aceasta stare… Dar asta e o cu totul si cu totul alta poveste). Am primit o invitatie pe Google+ de la mama. Stiti voi, noua retea de socializare de la Google. Da, aceea care are deja 25 milioane utilizatori in mai putin de 2 luni de la lansare.

Intr-adevar, are un numar record de utilizatori intr-un timp record. Numai ca asta nu prea se datoreaza utilizatorilor romani. Multi oameni dintre cei carora le-am propus sa incerce aceasta platforma au refuzat. Si am inceput sa ma gandesc la motive.

In primul rand, google+ mi se pare o retea foarte user friendly. Intr-adevar, lipsesc cu desavarsire joculetele in flash, aplicatiile cu intrebari de genul: „Care este sufletul tau pereche?”, „Care este starea ta de spirit astazi?” si multe altele la fel de inutile. Si eu sper sa nu apara vreodata asa ceva pe aici. Recunosc, m-am jucat si eu farmville si sorority life si nu mai stiu cate, numai ca le-am abandonat pe toate, pentru ca nu sunt decat o pierdere de vreme.

Intr-adevar, au fost amuzante, pe unele le-am jucat chiar si un an si, cu intermitenta, dar asta nu inseamna ca sunt mai bune decat altele, sau ca ajuta memoria sau dezvolta vreun simt deosebit. Sunt doar create in asa fel incat sa creeze un soi de atasament sau chiar dependenta, existand persoane care si-au cheltuit economiile pentru asemenea aplicatii. Si de ce? Oare a meritat sacrificiul?

Si acum revin de unde am plecat. Oare pentru ca google+ e construit user friendly dar un pic mai serios nu prezinta prea mult interes pentru romani?

PS: Scuze pentru diacritice, sau mai bine spus pentru lipsa lor. Sper sa revina cat de curand. Explicatia pentru acest inconvenient intr-un post viitor. Va rog nu dati cu rosii pentru asta. Promit sa explic. Nu promit ca o sa si pot remedia, dar lucrez la asta.