Gata cu drumurile pe ziua de astăzi… Partea bună e că am cam făcut ce mi-am propus. Și destul de repede. Exact opusul a ce mă așteptam dimineață.

Primul pe listă a fost ING. Nu era coadă deloc, iar persoanele de la ghișeu nu s-au prefăcut prea ocupate pentru a se ocupa imediat de mine. Repede și la obiect, fără complicații și lucruri inutile.

La BT a trebuit să completez ceva formulare. Între timp, se făcuse o coadă destul de mare. Numai că funcționara de acolo a fost uber drăguță și nu m-a ținut la coadă pentru că deja aveam ceva deja început. Din nou, s-a rezolvat repede și fără dureri de cap.

La fel s-a întâmplat cu abonamentul de telefonie mobilă sau cu asigurarea de viață, sau la medicul de familie. Peste tot am rezolvat tot ce trebuia sau ce s-a putut repede și fără dureri de cap.

Normal, poate, pentru alte părți, dar pentru țara noastră surprinzător.

PS: Pachetul a fost genial.