Astăzi trebuie să ies din casă. Primesc pachet de acasă. Mâncare gătită de mama, pui crescut la țară, ouă de țară plus multe altele… Numai bunătăți. Abia aștept să îl desfac. Și dacă tot trebuie să fac un drum, am hotărât că ziua asta e numai bună să mai rezolv și alte treburi.

Și ce treburi… Trebuie să mă plimb pe la birouri, pentru că mi-am schimbat numele după căsătorie. Bănci, asigurare, medic de familie, abonamente… Totul. Mă îngrozesc numai la gândul că o să trebuiască să stau la cozi, să mă ocup de o tonă de hârtii. Sau poate că mă gândesc eu la ce e mai rău. Poate nu o să fie chiar atât de grav și de urât. Poate… Măcar astăzi e mai cald decât ieri.

Oricum ar fi, tot trebuie să străbat jumătate de oraș până acopăr tot ce trebuie să fac. Partea bună e că o să fac mult sport astăzi. Foarte mult, pentru că prefer să merg pe jos tot orașul decât să iau un taxi când nu este absolut necesar. Iar autobuzul sau troleul, pe o vreme ca asta, e ca și cum aș merge voluntar în camera de gazare. Grețos și inutil.

O să aflu destul de repede. În scurt timp plec la drum. Nu pot decât să am nervi de oțel și să port speranța în suflet. Vă povestesc mai târziu sau mâine cum a fost. O zi bună și spor!