Îmi fac cele mai multe cumpărături la cora din diferite motive. Un motiv în plus e că au tot felul de promoții. De ceva vreme au o tombolă. Și mare surpriză am primit un mail cum că am câștigat. M-am bucurat, evident, dar nu mult.

Nu săriți, că vă spun imediat de ce. Regulamentul lor spune că dacă cineva câștigă la tragerea la sorți trebuie să confirme telefonic la un număr primit pe mail în MAXIM 24 de ore de la primirea mailului. Ok, încep să sun și sun și sun… Și nu răspunde nimeni. Nici nu mai știu de câte ori am sunat până acum. Până la urmă am reușit să vorbesc cu cineva, dar la un alt număr, luat de pe site.

Am rezolvat, ura! E ok, DAR: 1. nu era musai să confirm (după cum mi-a dat de înțeles persoana de la telefon) și 2. de ce naiba mai fac regulamente dacă nu le respectă? E o lume ciudată rău…

Cu drag, Măd