Oare cum ajung oamenii la mine pe blog? Unii dintr-un link în altul, alții chiar caută ceva. Acum ceva vreme mă gândeam că nu o să am ce să scriu despre ccuvintele după care e găsit blogul ăsta, că nu e nimic scos din comun. Sau deosebit. Dar unele asocieri de cuvinte sunt chiar amuzante.

– blog de zăpadă: nu am văzut până acum un blog de zăpadă. Probabil e scris pe un calculator de gheață? Sau poate vroia să caute un blog despre zăpadă?

– bucăți din gânduri poze: am o categorie care se numește „bucăți de gânduri”. Dar cred că exprimarea din căutare e un pic greșită.

– iubirea se naște iubire. Dacă tu spui… Eu aș spune că iubirea naște iubire

– poze flori cu panseluțe: chiar nu înțeleg ce căuta. Poze cu flori numite panseluțe sau poze cu alte flori decorate cu panseluțe, sau…

– un rezumat despre revelion și rezumat revelion: ok, povestesc cum a fost revelionul meu, dar nu prea cred că ajută. Sau o fi fost vreunul dintre vitejii care nu au reusit să ia bacul anul ăsta și care încerca să trișeze la vreo temă?

– cum poți merge mai ușor pe tocuri? Părerea mea? Încet, să nu cumva să cazi. Și evită gropile sau trotuarele denivelate.

– sunt norocoasă sau nu???? Sincer, nu știu. Dar uneori norocul ți-l mai faci și cu mâna ta…

– cuptor girl ce e asta: habar nu am. Poate vreo fată/femeie cu febră foarte mare? Totși nu o poți folosi drept cuptor.

– ți-e dor? Depinde despre ce vorbim. Mi-e dor de multe, cum ar fi o prietenă care stă de foarte mulți ani în Arizona, de diferiți oameni pe care i-am întâlnit la un moment dat în viață, de locuri pe care le-am văzut și mi-au plăcut, de lucruri… Da, pot spune că mi-e dor🙂

– blog cluj i am a girl: sunt fată și stau în Cluj. Pe mine mă căutai?

– ceas pentru copiat second hand. Ăsta sigur era unul dintre cei cu BAC-ul din toamnă, că e recentă. Nu am ceas și nici nu recomand. Ceasul se duce și capul tot gol rămâne.

– cum să mergi pe tocuri cui. Vezi mai sus, că valabil și pentru tocuri cui. Cu mențiunea că și cele mai mici denivelări pot fi foarte periculoase pentru picioare

– pantofii toc blog. În primul rând trebuie să ai grijă că „i”-urile astea se strecoară pe unde vor ele, chiar dacă sunt în plus. Vin așa, neinvitate. Apoi… nu știu bloguri despre pantofi, mai ales numai despre cei cu toc. Dar știu câteva magazine online