Știu, am mai spus de asta de câteva ori. Și o să repet până ce o să învețe oamenii să se spele sau până ce o să mă plictisesc eu. Numai că eu nu mă plictisesc atât de repede. Nu când e vorba de igiena personală sau de sănătate. De fapt curățenia poate fi sinonimă cu sănătatea (sau cu boala, dacă punem în loc persoane certate cu apa și săpunul).

Din câte știu eu, un săpun nu costă atât de mult. Și dacă vrei să fii curat chiar nu ai nevoie de săpunuri scumpe sau de unele cărora li se face reclamă. Chiar e bun orice săpun pentru asta. Și împreună cu apa (sub formă de bai sau duș) chiar face minuni. După o astfel de experiență veți observa niște schimbări importante. Oamenii nu se vor mai uita urât la dumneavoastră, nu se vor mai feri să vă stea în apropiere, în mijloacele de transport în comun nu-și vor mai acoperi nasul și gura, nu vă vor mai vorbi ținându-se de nas, iar dacă veți avea intenția să vorbiți cu cineva chiar vă vor asculta și vă vor răspunde la întrebări.

Rezultatele de care spuneam mai sus vor fi și mai spectaculoase dacă veți aplica același tratament și hainelor pe care le purtați. Nu e nevoie să le spălați în fiecare zi, așa cum trebuie să faceți cu propria persoană, dar ar fi indicat să le schimbați și implicit să spălați acele haine cât mai des posibil, măcar o dată la 2 zile, iar lenjeria de corp de fiecare dată când vă spălați. Nici lenjeria de pat nu e indicat să o țineți prea mult timp neschimbată. Hainele se pot spăla și la mână, nu numai la mașina de spălat dacă vă temeți că veți consuma prea mult curent și apă. Se poate orice, trebuie să vreți.

Mai spre final – dar nu de mică importanță – parfumul. Se poate folosi dar NUMAI după ce v-ați spălat bine. Mai bine folosiți un deodorant înainte de toate. Doar DUPĂ ce ați parcurs acești pași puteți folosi și parfum, dacă simțiți nevoia. Poate fi chiar plăcut efectul, dar numai pe o piele curată îmbrăcată în haine la fel de curate. Altfel… nu are nici un efect și nici măcar nu are sens. Degeaba cheltuiți banii pe parfumuri dacă nu investiți și în săpun. Părerea mea, cel puțin.

Cu drag și speranța că nu o să mai văd prea des oameni care nu știu ce e aia o baie, Măd