Am promis astăzi un update după „transmisiunea” de la ultima probă din cadrul examenului de licență. Oficial sunt Dr. Mădălina. Urmează rezidențiatul în noiembrie, dar până atunci mai am de învățat destul. Până atunci o să îmi iau o mică vacanță. Nu singură, ci cu iubi, evident. Mergem câteva zile acasă – în Bacău și o să revedem oameni dragi nouă, stăm un pic cu familia… Chestii din astea.

Dar să mă întorc la ziua de astăzi. Am fost criticată din cauza prezentării (prezentarea lucrării de diplomă adică). Un membru al comisiei a considerat că nu am dat suficiente informații și că nu am toate graficele pe prezentare. Dar cum aș putea să am tot? Că doar e prezentarea unei lucrări, am ales ce era mai important, nu puteam să pun totul. Și chiar ei au spus la început să trecem cât mai repede că nu au chef să stea mult să ne asculte, că se plictisesc. Dacă faci cum spun ei nu e bine, dacă faci altfel nu e bine… Dar acum chiar nu mai contează nimic din toate astea. A trecut și cu bine chiar.

După ziua de azi pot spune că sunt mândră de mine. De ce? Din cauza aceluiași membru al comisiei de care spuneam mai sus. Era vorba la un moment dat de prețul unei proteze. Eu spuneam că e ridicat, ei au spus că nu, că 100 de lei nu e mult deloc. Nu e foarte mult comparativ cu altele, dar pentru unii 100 de lei e tot ce au la dispoziție să supraviețuiască cel puțin o săptămână. Dar m-am abținut și nu am comentat mai departe, pentru că nu e așa? Nota mea depindea de satisfacția membrilor comisiei. Și satisfacția lor e direct proporțională cu gradul de umilință al studentului/absolventului din fața lor.

Și după ce am reușit să mă abțin de la comentarii la niște remarci nepotrivite ale acelui membru al comisiei de evaluare m-am răzbunat în felul meu. M-am conectat la o rețea wireless și am scris un articol. Nu a fost regulamentar, dar mi-a făcut bine. Am reușit să-mi citesc mailul, presa. Adică tot ce nu am avut timp dimineață din cauză că eram prea obosită.

S-au terminat 6 ani de facultate. Și nu oricare facultate. Medicină. 6 ani într-un loc în care am cunoscut oameni extraordinari, profesori buni, exemple de viață, oameni cu suflet mare. A fost frumos.

Cu drag, (oficial) Dr. Măd