Ne-am întâlnit acum 3 ani, în trenul accelerat Timișoara – Iași sau trenul foamei după cum mai este el cunoscut. Aveam loc în același vagon, același compartiment și am urcat cam în același timp. Ne-am aranjat bagajele și ne-am gândit că în cele câteva minute rămase până la plecarea trenului putem să nu stăm în compartiment, ci să ieșim afară. Și de acolo a început toată povestea.

Anul acesta am spus DA în fața ofițerului de stare civilă și în fața Instanței Supreme. Astăzi împlinim 3 ani de când ne-am întâlnit în acel tren și de când suntem NOI. Eh… o poveste mai ciudată de felul ei dar cu un happy end. Happy continuum mai degrabă, pentru că povestea noastră abia acum începe🙂 Dar mai ciudată decât povestea în sine e aniversarea. Voi ce spuneți? Se putea altfel? Pentru o poveste de genul ăsta trebuie și o aniversare pe măsură. Zic și eu așa…

Până acum – fie că am planificat sau nu asta – în fiecare 24 septembrie din ultimii 3 ani am fost undeva. Cu trenul. Că doar altfel nu avea farmec. În primul an avea Rapidul ceva meci în Oradea. Și astfel am ajuns ca prima aniversare să o facem în mișcare. Nu știu pe cine să dau vina pentru ziua aia. Astrele, soarta, norocul sau ce anume o fi fost nu știu cert e că am ajuns să mergem cu trenul. Dacă așa ne-am cunoscut…

Anul trecut am planificat o „plimbare” până la un lac – Darvăstău – din apropiere de Cluj. Măcar de data asta a fost ceva premeditat, așa că nu prea am ce să spun. Dar anul ăsta am comis-o din nou. De la ora 1:15 AM, 24 septembrie 2011 și până la 15 și ceva am fost în mare parte din timp în tren. Am venit în Moldova (asta dinainte de Prut) să ne vizităm părinții, nașii de cununie, prieteni, bunici. Pe scurt, cam pe toți.

Pentru astăzi am avut inițial alte planuri. Dar cineva acolo sus ne iubește și vrea să fim mai romantici decât intenționam noi. Așa că până la urmă ne-am schimbat planurile de atâtea ori că am ajuns iar clienți ai CFR călători de ziua noastră. Aștept 24 septembrie 2012. Atunci unde o să mai fim și cum o să petrecem? Idei, pariuri, predicții?

Cu drag, Măd