Am primit dimineață un mail de la ceva Esmeraldă. Nu o cunoșteam dar se pare că ea pe mine da. Și mai avea și ceva mesaj foarte important pentru mine. Sau cel puțin așa reieșea din subiectul mailului. Am stat și m-am gândit 2 secunde bune dacă să dau numai delete sau să o trec la SPAM și apoi să o șterg. Spam-ul a învins.

Ce spunea mailul? Nu știu. Dar subectul sau titlul sau cum vreți să-i spuneți era ăsta: Acționați acum, treburile se pot înrăutăți. Am acționat, Esmeralda. De acum folderul SPAM îți va fi pe veci prieten. Vă veți întâlni de fiecare dată, iar el îți va face cunoștință cu neantul, atunci când voi apăsa butonul empty spam fără regrete sau fără măcar să deschid mailurile de la personaje ca tine sau de la firme al căror client nu am fost și nici nu voi fi vreodată.

În altă ordine de idei, detalii despre mini vacanța noastră care se apropie de final ceva mai târziu astăzi și mâine.

Cu drag, Măd