Noi nu avem un tembelizor în casă. Mi se pare o mobilă inutilă și scumpă, mai ales că o cutie din asta nu are nici o valoare fără un abonament TV. Și ceea ce vrem noi vine numai în pachete extra, nu și în abonamente de bază. Asta se traduce printr-un singur lucru: mai mulți bani scoși din buzunar în fiecare lună. Thanks, but no thanks.

Nu mă înțelegeți greșit, nu am nimic împotriva televizorului în sine ci a programelor oferite. Sunt groaznice și extrem de inutile. Și dacă vreau să vad ceva găsesc streaming tv sau postul online. Simplu, eficient i fără prea multee dureri de cap. Ideea am luat-o din altă parte trebuie să recunosc. Dar mi se pare foarte valabilă. Idei de activități în timpul câștigat?

Sport. Activități fizice pentru a ne îmbunătăți aspectul, sănătatea, starea de spirit.

Dezvoltare profesională, incluzând cursuri online, dezvoltarea creativității. Puteți să vă doborâți recordul la cuvinte tastate pe minut sau să învățați cum să citiți rapid.

Citiți o carte sau de ce nu, un blog. Sau poate scrieți propriul blog.

Scrieți poezii sau proză, țineți un jurnal. Poate într-o zi publicați o carte.

Găsiți-vă un hobby. Facți fotografii, dansați, ascultați muzica.

Ieșiți la o cafea cu prietenii sau stați cu familia. E timp neprețuit și gratuit.

Mai sunt multe alte variante. Idei?

Cu drag, Măd – fără televizor și fericită așa