Mi-am propus ca în fiecare lună să pun un articol cu cele mai ciudate/interesante cuvinte sau combinații de cuvinte cheie care i-au adus aici pe unii cititori.

patrunjel la balcon: Da, se poate. Eu cresc pătrunjel într-o jardinieră pe balcon. E bun pentru gătit și e destul de rezistent.

cum acopar o cicatrice: Cu un machiaj bine făcut. Sau cu un bandaj. Alege ce vrei.

blog prea mult stres: Mie chiar îmi place să scriu în perioade stresante. Trec prin una, chiar. Dar un blog special despre asta nu știu.

blonda sexusa: Adică? Poate vrei să cauți pe un site specific, pentru că aici chiar nu mă ocup cu așa ceva.

sensuri diferite ale cuvintelor a se consulta: Uite aici câteva: a întreba, a se sfătui, (rar) a se consfătui, a cerceta, a examina

nu tine parfumu: Probabil e de contrabandă și de aia🙂 Caută unul de calitate.

vecinii vorbesc pana noaptea tarziu: Eu am vecini care mută mobila până noaptea târziu, dar „au dreptul pentru că sunt proprietari”. Nu poți decât să-i tratezi cu indiferență. Sau mai e o variantă: vecinii nu țipă, nu ascultă muzică tare și atunci înseamnă că ești prea sensibil(ă) și problema nu e în cazul vecinilor, din păcate. Oamenii extrem de sensibili, pe care îi derajează orice șoaptă sau pas ar trebui ori să se obișnuiască cu ideea, ori să nu stea la bloc, perete în perete cu altcineva.

vecini sensibili: Îmi pare rău, sincer. Ghinionul tău. Dacă stai în chirie, mută-te. Dacă nu, luptă. Spor.

melodii pt ziua de munca: Orice te binedispune dar nu îți distruge concentrarea.

cum se termina: Habar n-am la ce te referi. Poate ceva detalii ar fi de folos.

poti sa fi frumos dar ..: Poți să fii frumos dar degeaba dacă ești prost/analfabet sau mârlan/bădăran. Asta e realitatea, sorry.

ce inseamna sa fii diva???: la noi în țară? Nu prea mult la ce specimene sunt numite așa în zilele noastre. Nu ar trebui să te mândrești cu termenul ăsta. Zic și eu așa…

inaltimea si tocurile: după mine, nu are o legătură directă. Poți să porți chiar ce vrei, indiferent de înălțime – e numai alegerea ta. Trebuie numai să știi cum să o faci.

nu o pot intelege e frumoasa: Și care e problema? Frumusețea e un defect? Din câte știu eu aspectul fizic al ciuva nu are de-a face cu capacitatea de înțelegere a altei persoane. Doar inteligența. Și aici e problema fiecăruia.

concluzii: La ce anume? Din nou, dacă vrei ceva exact, trebuie să introduci termeni specifici.

de ce mia placut amintiri din copilarie: Tu ar trebui să știi de ce ți-a plăcut, nu eu. Temă cumva? Ar trebui, totuși, să înveți să scrii corect mai întâi.

ma lovesc in somn: Și eu, câteodată. Soluția ar fi un pat fără colțuri ascuțite, margini dure sau departe de un perete.

tocuri gaurele: Ce anume??????

Cu drag, Măd