Atenţie, urmează aberaţii! Să nu spuneţi că nu v-am anunţat…
În sfârşit pot spune că am văzut zăpadă pentru prima oară iarna asta! Era şi cazul, spun eu. Nu suntem nici în Cluj, nici în Bacău, ci undeva în apropiere de Topliţa, într-un autocar. Din păcate e destul de întuneric încât să nu pot face poze. Şi, oricum, nu opreşte nimeni pentru că vreau eu poze cu zăpadă.
Astăzi mergem de la Cluj la Bacău pe o altă rută. Am renunţat la tren în favoarea autocarului. Aşa mai vedem şi noi ţara🙂
Oricum, în momentul de faţă sunt fericită. Am avut o zi bună şi am văzut şi peisaje de iarnă. Life is good with me!
Cu drag, Măd!
Later edit: În apropiere de Piatra Neamţ a început să ningă. Până am ajuns în autogară şi apoi în gară – doar voiam să ajungem în Bacău – deja începuse să se adune ceva strat alb şi pufos. Oare să îndrăznesc să sper că ţine ninsoarea?