Sper să fie un an mai bun decât 2011. Și chiar cred că va fi, mai ales că a început alături de cel pe care-l pot numi sufletul meu pereche. Doar orice e posibil, nu?

2011 a început în doi, cu un inel într-un pahar de șampanie. Și a fost un an bun. 2012 a început lângă aceeași persoană, cu un dans și un sărut sub vâsc, dar și cu câteva dorințe și rezoluții pentru anul ce abia a început. Doar e nevoie de niște puncte de reper pentru noul an. Așa am ceva la care să mă raportez, niște linii directoare. În fiecare an îmi fixez niște țeluri/ puncte de reper. Și chiar funcționează.

Mă descurcam destul de bine și înainte să încep să-mi formulez clar aceste țeluri pentru noul an, dar parcă liniile astea directoare îmi oferă un control mai bun asupra a tot ce se întâmplă. Așa că de ceva ani încoace îmi tot propun câte ceva. Și îmi și îndeplinesc aceste vise în foarte mare parte dacă nu complet.

Astfel… pentru 2012:

  • O să învăț mai mult. Da, abia am terminat de învățat pentru niște examene, dar acum e diferit. Învăț pentru mine, nu pentru că îmi trebuie o notă idioată. Și diferența e mare, pentru că acum am mai mult spor🙂
  • Să învăț să-mi folosesc mai bine timpul. Pentru că sunt unele zile în care pur și simplu nu reușesc să fac ce îmi propun.
  • Să învăț să nu mai aplec urechea la comentarii negative
  • O să învăț mai multe despre fotografie și până la finalul anului voi fi proprietara unui DSLR fără a dezechilibra bugetul familiei
  • O să lucrez mai mult și voi face economii (economii făceam și până acum, dar se menține ideea)
  • Aș vrea să citesc mai mult decât anul trecut. Nu învățat, citit. Beletristică. Am nevoie și de asta.
  • Ultima, dar nu cea din urmă🙂 să scriu mai des pe aici, indiferent de chef.

Urați-mi noroc.

Cu drag, Măd. Să aveți un an mai bun decât precedentul!