De ceva vreme vroiam un gadget de pe care sa pot citi carti. Initial am vrut un e-book reader, cu rezerva ca se poate conecta si la o retea wi-fi la nevoie. Telefonul meu inca facea fata daca aveam nevoie sa citesc un mail sau un articol de pe undeva, dar nu suporta carti si parca incepea sa fie un pic cam obositor sa citesc de pe un display mic.

Si asa am intrat in posesia unei Odys Looks, o tableta Pc de 7 inchi, cu Android 2.3, foarte simpatica, utila si portabila. Si cadou de la mama. Cum de e cadou? Am fost intrebata ce vreau sa-mi mai cumpar in urmatoarea perioada si i-am povestit ca vreau ceva de pe care pot citi carti, ca nu am nici chef si nici posibilitatea sa car ditamai cartile dupa mine in fiecare zi. Si eventual, sa ma pot conecta si la o retea wireless atunci cand am ocazia. Si mica mea tableta poate face toate aceste lucruri fara nici cea mai mica problema.

Asa ca, mai nou, am cartile in geanta de fiecare data cand am nevoie de ele si nu trebuie sa ma mai gandesc unde o sa am suficient spatiu sa le pun sau cat de mult imi vor ingreuna geanta. Tableta mea are un mic dezavantaj si acela ca nu pot scrie cu diacritice, dar asta nu cred ca e un un inconvenient atat de mare. Si are un avantaj mai mare decat tastatura: pot scrie aproape de oriunde. Si daca nu am conexiune la internet, pot scrie in office si apoi aici. Intre timp, ma obisnuiesc touch-screen-ul. I just love my new gadget!

Love, Mad!