A fost 1 aprilie sau april fools. Nu, nu am fost pacalita, nu am muscat-o in vreun mod urat, ci a fost o duminica absolut ok din acest punct de vedere. Atunci de ce mai spun ceva de 1 aprilie daca nu am fost pacalita? Pentru ca totusi cineva a avut grija sa ne aduca aminte tuturor ce zi este.
Si spun asta pentru ca vremea de astazi a fost demna de ziua pacalelilor. Dimineata a fost innorat, rece, dar nu ploua. Mai spre pranz a iesit soarele si parea ca se incalzeste. Numai parea. Pentru ca numai 2 ore mai tarziu a inceput sa ninga ca in miezul iernii. Numai ce incepuse sa se depuna un strat alb ca s-a si oprit. Si a iesit din nou soarele. Si toata secventa s-a mai repetat o data pana seara.
Cand am vazut ninsoarea aproape ca mi s-a facut rau, dar mi-am revenit rapid, odata ce am vazut soarele aparand. Se pare ca nu numai oamenilor le place sa faca glume…
Cu speranta ca nu v-ati lasat pacaliti de altcineva in afara de vreme, Mad.