Primul concediu de când am început rezidențiatul… Prin mai încă mai credeam că nu am nevoie de așa ceva. Nu puteam concepe că am nevoie de pauză. Mă obișnuisem cu un anumit ritm, cu mersul la clinică inclusiv in week-end-uri. Dar adevărul e că din când in când mai trebuie și câte o pauză. Și tocmai mi-am luat-o.

Și pentru că un concediu nu e concediu dacă stai numai acasă, am plecat un pic prin țară. Destinația principală? Sarmizegetusa Regia, locul pe care eu îl consider „acasă”, deși asta e prima dată cănd am pus piciorul acolo. Am mai vazut si câteva peisaje de pe Transalpina (un lac la apus – momentul perfect în care l-am putut fotografia, neplanificat chiar). Pot spune că a fost un bun început de concediu.

Ce urmează? Mult somn (la capitolul ăsta am ceva de recuperat, mai ales că în prima zi după concediu sunt de gardă), ceva timp pentru citit, un pic de timp pentru mine. Mai am timp să mă ocup de vechea mea pasiune (în afară de chirurgie, evident) – gătitul. E chiar bine să gătești în liniște și la ore decente, spre deosebire de gătitul după programul de lucru (de obicei pe fugă și/sau aproape noaptea).

Pentru cine nu crede ce povesteam mai devreme, iată și dovada în imagini🙂

Această prezentare necesită JavaScript.