DSC_5977

Încet, încet blogul ăsta se transformă in foto blog. De ce? Pentru că asta este una dintre pasiunile mele. Sunt constant cu camera la gât când am un pic de timp liber și lumină, fotografiez tot ce mișcă (sau ce nu mișcă). Deja cred că aș putea avea o mică expoziție🙂

Fotografia este o formă de relaxare, un hobby, o formă de terapie și este ceva ce pot arăta, ceva despre ce pot vorbi oricând și oriunde. Despre clinică și chirurgie nu prea am chef să vorbesc cu nimeni altcineva în afară de familie și prieteni foarte apropiați, iar de alte comentarii chiar nu-mi arde, mai ales aici, pe blog. Dar am fotografia, acest domeniu atât de vast, care mă ajută să comunic. Este forma mea de artă, forma mea de comunicare cu cei din jur.

I really hope that you like this turn that my blog is taking.

Love, Măd