Nu am mai scris cam de multișor pe aici. De fapt, în ultimii 2 ani nu am scris mai deloc și asta nu din cauză că aș fi rămas fără idei. Sau din cauză că nu aș mai avea timp. Într-adevăr, e mai greu să găsesc timp liber, dar dacă m-aș fi străduit cu adevărat să scriu câte ceva cred că aș fi găsit câteva minute să aștern câteva rânduri aici.

Adevărul e că, de fapt, m-am săturat de polemici, de pumni indesați in gură atunci când ai o anumită părere, sau de certuri pe teme mai mult sau mai puțin spinoase. Și cele mai multe dintre subiectele pe care le-aș aborda ar fi spinoase, așa că prefer să le țin pentru mine și să-mi folosesc energia în alte direcții, mai utile și mai creative.

Așa că, de ceva timp, cochetez cu ideea de a transforma complet locul ăsta. Așa cum spuneam și acum ceva vreme, o să se transforme în fotoblog. E mai bine pentru toți, cred. În plus, am un loc unde să-mi „expun” fotografiile. Va fi un fel de galerie virtuală unde toți cei care știu să se comporte civilizat și, mai ales, toți cei care știu să aprecieze arta sub toate formele ei sunt bineveniți.

La finalul lunii iulie am fost în concediu: Vatra Dornei, Delta Dunării, zona Bacăului, drumul de întoarcere pe Cheile Bicazului… Am făcut câteva sute  de fotografii (mai bine spus, peste 1000, din care am păstrat câteva sute). Mai jos sunt câteva fotografii din timpul acestui mic și foarte aglomerat concediu.

Avem o țară superbă, merită să o vedeți, dar luați cu voi numai fotografii și lăsați în urmă numai urmele pașilor voștri.

Traversarea cu bacul, dimineață.

DSC_6955

Am salutat Soarele, imediat dupa rasarit. Nu știam că mai târziu o să mă ard făcând fotografii și urmărind minunățiile Deltei…

DSC_6957

Delta Dunării, cu minunățiile ei. Am putut fotografia tot ce am văzut numai datorita lui Mihai Baciu, unul dintre oamenii care organizează excursii, dar care și înțelege Delta și o iubește exact așa cum e ea, sălbatică și nemaipomenit de frumoasă.

DSC_7085
DSC_7102
DSC_7231
DSC_7243
DSC_7316
DSC_7496
DSC_7674

Un om concentrat la ce se întâmplă în jurul lui…
DSC_7590

Drumul spre Cluj…
DSC_8017
DSC_8042
DSC_8090
DSC_8139

Cu drag, Măd