Promit că vor fi mai mult fotografii și că încerc să nu fie foarte mult text. Am fost plecată câteva zile în București, la un congres. Nu mă împac foarte bine cu orașul ăsta. E prea mare, prea aglomerat, prea superficial, prea rece, prea plat… Nu pot să spun că m-a cucerit. Congersul s-a ținut în vestitul „palat al parlamentului”, care e uriaș!
Nu am avut voie să vizităm mai nimic din toată clădiarea aia uriașă și relativ inutilă. Îmi aduc aminte că prima dată când l-am văzut m-am gândit că ar fi foarte bun pentru o bibliotecă uriașă. De data asta mă gândeam că la cât e de mare ar fi încăput un spital monobloc în el. Adică încercam și încă încerc să îi găsesc o utilitate. Poate că greșesc, dar nu mi se pare normal ca o clădire atât de mare să existe doar cu scop decorativ (că doar cei câțiva adormiți care mai dormitează pe acolo din când în când pe la ședințe și care se prefac că lucrează nu contează la numărătoare și ocupă spațiul acela degeaba🙂 )
În fine, m-am lăsat dusă de val… mai bine pun aici fotografiile făcute în interior și în centrul vechi. Toate fotografiile sunt neprocesate, exact așa cum le-am făcut, în condiții de lumină slabă și foarte slabă, ploaie, în mers…
DSC_9316
DSC_9359
DSC_9334
DSC_9336
DSC_9433
DSC_9435
DSC_9361
DSC_9356
DSC_9353
DSC_9398
DSC_9375
DSC_9379
DSC_9381
DSC_9383
DSC_9388